niedziela, 20 października 2013

II OTWARTE MISTRZOSTWA MTB W ROGOŹNIKU 07.09.2013r

Witajcie, na zawody w Rogoźniku wybrałem się razem z Jarkiem. Po przyjedzie na miejsce i rejestracji wybraliśmy się na objazd trasy. W tym roku zawody rozgrywane były w innym miejscu ale trasa o wiele bardziej nam się podobała. Startowaliśmy w innych grupach co powodowało większe napięcie u Jarka i większe zdenerwowanie w czasie oczekiwania na swój start który się jak później okazało lekko opóźnił. W swojej grupie miałem ponad 20 osób, więc miejsce w 7 będzie dobrym wynikiem. Po starcie byłem około 6/7 miejsca na kolejnym dogoniłem jednego zawodnika i na 2 okrążeniu słyszałem że jestem 5 więc bardzo dobre miejsce, które udało się utrzymać ale tylko przez jedno okrążenie, w połowie trzeciego na jednym z podjazdów wyprzedził mnie zawodnik w stroju BMC i spadłem na 6 lecz na ostatnim okrążeniu okazało się że zawodnik ten już nie jedzie i jestem znów 5. Miejsce to dowiozłem do mety i jestem bardzo zadowolony z wyniku. Dwie godziny później w elicie na starcie stał już Jarek będzie ciężka walka około 18 zawodników na starcie. Po starcie Jarek utrzymywał około 10/11 miejsce wiec bardzo dobre jak na taką stawkę. Ukończył zawody na 12 miejscu co też bardzo go ucieszyło ponieważ to jego drugi sezon.
Poniżej parę zdjęć:




Pozdawiam


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz